Voorproefje: 20 Augustus 2023

Op 20 augustus jl. vond op het terrein en in de slotgracht van Kasteel Cannenburch een voorproefje plaats van de komende  glaskunstexpositie in 2024. Onder een stralende zon en strak blauwe hemel plaatste beeldendkunstenaar Paul Funken zijn “ glazen benen “. Hij werd hierbij begeleid door de kunstenaar Christel Van Lent. Van dit alles werden foto’s gemaakt ( Suzanne Kemper ) en met een drone gefilmd ( Suzanne Kuijer ). Het resultaat zal te zien zijn op de glaskunstexpositie van 9 tot en met 23 maart 2024. Met de titel: Glas: Verstild water.
Ook trad 4 keer een half uur “ de waterdrager “ Pedro, een levend standbeeld, op.
Bezoekers en genodigden (kunstenaars, vrijwilligers, adviseurs en oud bestuursleden) hebben dit live kunnen meemaken.

Foto: Suzanne Kemper